[bismillah+1.jpg]
Daisypath Anniversary tickers

~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿ Ceriakan Hidupmu ~♥✿ ~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕

Assalamualaikum dan selamat datang ke Blog ALBUM KENANGAN ni...Blog ini sekadar mengimbau kembali kenangan bersama keluarga,saudara-mara serta sahabat handai. Juga diselitkan sedikit artikel-artikel yang berkaitan dengan Islam serta kisah kehidupan yang kebanyakkannya dikirim oleh sahabat-sahabat di Kelab Usrah dan dakwah, sedikit sebanyak memberi peringatan dan juga pengajaran dalam kita mengharungi kehidupan seharian sebagai seorang muslim. Jadi sambil-sambil menikmati keindahan alam ciptaan ALLAH...sudi-sudilah meluangkan masa melayari dan membacanya yer...sekurang-kurangnya kita sama-sama memperolehi sesuatu yang lebih bermakna di dunia dan bekalan di akhirat kelak.InsyaAllah. Akhir kata ~♥✿.¸¸.•´✿◕MARI JADI ORANG BAIK • ~♥✿.¸¸.•´✿◕ ◕JAGA IMAN ◕JAGA SOLAT◕JAGA AKHLAQ ◕TUTUPLAH AURAT ~♥✿Selamat menonton dan membaca~♥✿

IM 5SC GRADUATION DAY PERFORMANCE

Isnin, Disember 19, 2011

Nak ke Tiara Beach Resort?

Isnin 19 Disember 2011 bersamaan 24 Muharam 1433, ambil kesempatan hari ni kemas dan asingkan buku-buku lama. Jam 10.00 pagi abang call ada tamu dari Melaka berminat nak beli benih2 anggur.  Mereka dari Jabatan Penjara Melaka. Mereka ambil 10 batang benih anggur (6 IAC, 3 Muskat dan 1 Isabella).

Jam 10.30 pagi kami ke kedai buku sekolah nak beli buku Hadirah dan Hadif.  Malangnya buat kali kekedua buku masih belum ada.  Aku pesan je dekat pekerja koperasi sekolah simpankan buku2 tersebut untuk aku. Lepas tu terus ke CIMB bank buat kad bank baru untuk  Haziq sebab kad lama telah dicuri oleh kawannya di MRSM.  Angah pun ambil kesempatan buat kad bang gak.

Petang, sedang mengemas,lebih kurang jam 4.00 pm, abang call tanya nak ke Tiara Beach PD tak?  Abang kata ada meeting di PD. Akupun tanya anak2. Mereka semua  nak pergi . Oklah abang pun booking apmt milik kawannya, Pn. Yati. Kami bertolak lepas maghrib sebab abang sampai rumah lambat.

Lapar…..biasalah anak-anak nie…di rumah suruh makan semuanya kenyang sebab ghairah nak berjalan.  Sampai je pekan PD…ternampak pizza hut…nak makan..nak makan anak-anak kecik nie dah bising.  Singgah jugalah melayan mereka ni.

Kemudian terus Tiara Beach Resort…malam tak ke mana-mana…tidur…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makna Bacaan Dalam Solat

Kamus Bahasa Arab

English to Arabic to English Dictionary
Find word:
Exact Word / Starting Word Sub Word
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
www.SearchTruth.com

OMBAK RINDU

Jom skodeng

Majlis Graduasi Mrsm Slideshow: Maizah’s trip from Putrajaya, Selangor, Malaysia to Kampung Pondok Upih (near Georgetown, Pulau Penang) was created by TripAdvisor. See another Georgetown slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

MAJLIS GRADUASI NUR HADIRAH IZZATI

Hari Graduasi Dira Slideshow: Maizah’s trip to Bangi, Selangor, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Bangi slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.