~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿ Ceriakan Hidupmu ~♥✿ ~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕

Assalamualaikum dan selamat datang ke Blog ALBUM KENANGAN ni...Blog ini sekadar mengimbau kembali kenangan bersama keluarga,saudara-mara serta sahabat handai. Juga diselitkan sedikit artikel-artikel yang berkaitan dengan Islam serta kisah kehidupan yang kebanyakkannya dikirim oleh sahabat-sahabat di Kelab Usrah dan dakwah, sedikit sebanyak memberi peringatan dan juga pengajaran dalam kita mengharungi kehidupan seharian sebagai seorang muslim. Jadi sambil-sambil menikmati keindahan alam ciptaan ALLAH...sudi-sudilah meluangkan masa melayari dan membacanya yer...sekurang-kurangnya kita sama-sama memperolehi sesuatu yang lebih bermakna di dunia dan bekalan di akhirat kelak.InsyaAllah. Akhir kata ~♥✿.¸¸.•´✿◕MARI JADI ORANG BAIK • ~♥✿.¸¸.•´✿◕ ◕JAGA IMAN ◕JAGA SOLAT◕JAGA AKHLAQ ◕TUTUPLAH AURAT ~♥✿Selamat menonton dan membaca~♥✿

IM 5SC GRADUATION DAY PERFORMANCE

Selasa, Februari 12, 2013

Jom memancing di Muara Sungai Linggi


Assalamualaikum. Apa khabar semua? Nampaknya cuti masih ada 2 hari lagi. Asalnya nak pergi bercuti di PD. Tapi kami tangguhkan atas sebab-sebab tertentu. Kesian kan anak-anak yang tak ke mana-mana, kami ambil kesempatan bawa pulang ke kampung untuk memancing. Awalnya ragutan ikan tak mengena pun....menjelang senja mula bertujai-tujai tangkapan. Memang melekakan, yang penting anak-anak seronok. Jom kita tengok aksi mereka........










Ikan puyu


Ikan duri


Banyak anak ikan duri.


Ikan puyu atok dan ikan haruan ibu.  Kami bawa dua ekor nie je pulang, anak-anak nak bela.


Seronok anak-anak, omak pun suka juga. Sekali-sekali kannnn. Anak-anak dah berjanji dengan atok dan awo mereka nak memancing lagi. Tapi tunggu semua balik cuti. Ingat nak berkelah dan bawa bekalan untuk makan-makan. Tentu seronok.....Keseronokkan tak semestinya perlu mengeluarkan wang ringgit yang banyak untuk mengecapinyekan.........Alhamdulillah dapat menghabiskan waktu hari ini dengan mengembirakan hati anak-anak dan juga dapat berkumpul sekeluarga.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makna Bacaan Dalam Solat

Kamus Bahasa Arab

English to Arabic to English Dictionary
Find word:
Exact Word / Starting Word Sub Word
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
www.SearchTruth.com

OMBAK RINDU

Jom skodeng

Majlis Graduasi Mrsm Slideshow: Maizah’s trip from Putrajaya, Selangor, Malaysia to Kampung Pondok Upih (near Georgetown, Pulau Penang) was created by TripAdvisor. See another Georgetown slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

MAJLIS GRADUASI NUR HADIRAH IZZATI

Hari Graduasi Dira Slideshow: Maizah’s trip to Bangi, Selangor, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Bangi slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.