~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿ Ceriakan Hidupmu ~♥✿ ~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕

Assalamualaikum dan selamat datang ke Blog ALBUM KENANGAN ni...Blog ini sekadar mengimbau kembali kenangan bersama keluarga,saudara-mara serta sahabat handai. Juga diselitkan sedikit artikel-artikel yang berkaitan dengan Islam serta kisah kehidupan yang kebanyakkannya dikirim oleh sahabat-sahabat di Kelab Usrah dan dakwah, sedikit sebanyak memberi peringatan dan juga pengajaran dalam kita mengharungi kehidupan seharian sebagai seorang muslim. Jadi sambil-sambil menikmati keindahan alam ciptaan ALLAH...sudi-sudilah meluangkan masa melayari dan membacanya yer...sekurang-kurangnya kita sama-sama memperolehi sesuatu yang lebih bermakna di dunia dan bekalan di akhirat kelak.InsyaAllah. Akhir kata ~♥✿.¸¸.•´✿◕MARI JADI ORANG BAIK • ~♥✿.¸¸.•´✿◕ ◕JAGA IMAN ◕JAGA SOLAT◕JAGA AKHLAQ ◕TUTUPLAH AURAT ~♥✿Selamat menonton dan membaca~♥✿

IM 5SC GRADUATION DAY PERFORMANCE

Rabu, Disember 22, 2010

Jom ceria-ceriakan kelas kita ….

Semalam  21.12.2010, lepas siap masak untuk mak, Kak Mai dengan dibantu anak-anak pergi ke sekolah untuk mengecat kelas.  Dah berhari-hari dok berbincang ngan anak-anak bilalah masa nak pi sekolah nak ceriakan bilik darjah.  Anak-anak kak Mai ok je tak kisah bila2 pun boleh cuma kak Mai tak dapat mencari waktu luang kerana ada je kerja yang perlu dibuat.   Bertekad mesti pergi hari ni, kalau tak pergi gak alamatnya takkan buatlah tu….lagipun mesti pergi sebab nak ambil jadual waktu untuk pengisian Transisi nanti…serta senarai nama tahun satu . Alhamdulillah siap cat dinding…….Beginilah gelagat anak-anak kak Mai…..muahhhh…. sayang anak ibu.

 Jom cat kelas 001 Jom cat kelas 003 Jom cat kelas 004 Jom cat kelas 005 Jom cat kelas 006 Jom cat kelas 007
INSYALLAH…mungkin hari ni nak sambung lagi kerja kerja semalam sebab lepas cat rasanya border tak kemaslah..bekas cat-cat yang lama….perlu dicat semula kayu-kayu tu….Sempat singgah kedai Miss Yau beli cat coklat untuk kayu……Lepas berbuka puasa dengan alakadar je, abang bawa kami pi makan “Nan Cheese” dan “Roti tissu” dengan ayam Tandori…… Kemudian sempat singgah beli kain yang murah je untuk lapik softboard dalam kelas…sebab warna kuning tu tak sesuai dengan pink tu….seram tengok..Hari ni ajak anak-anak tolong lagi….Kalau cantik nanti boleh belanja makan “Nan Cheese”  “lagi ha ha ha…makanan kegemaran anak-anak bujang kak Mai. Balik tu….sempat sambung jahit empat keping langsir jer…dah tersengut-sengut mengantuk….tak siap langsir untuk satu kelas pun hari ni…kejap lagi jahit sebelum pi sekolah…….INSYALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makna Bacaan Dalam Solat

Kamus Bahasa Arab

English to Arabic to English Dictionary
Find word:
Exact Word / Starting Word Sub Word
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
www.SearchTruth.com

OMBAK RINDU

Jom skodeng

Majlis Graduasi Mrsm Slideshow: Maizah’s trip from Putrajaya, Selangor, Malaysia to Kampung Pondok Upih (near Georgetown, Pulau Penang) was created by TripAdvisor. See another Georgetown slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

MAJLIS GRADUASI NUR HADIRAH IZZATI

Hari Graduasi Dira Slideshow: Maizah’s trip to Bangi, Selangor, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Bangi slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.