[bismillah+1.jpg]
Daisypath Anniversary tickers

~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿ Ceriakan Hidupmu ~♥✿ ~♥✿.¸¸.•´✿◕~♥✿.¸¸.•´✿◕

Assalamualaikum dan selamat datang ke Blog ALBUM KENANGAN ni...Blog ini sekadar mengimbau kembali kenangan bersama keluarga,saudara-mara serta sahabat handai. Juga diselitkan sedikit artikel-artikel yang berkaitan dengan Islam serta kisah kehidupan yang kebanyakkannya dikirim oleh sahabat-sahabat di Kelab Usrah dan dakwah, sedikit sebanyak memberi peringatan dan juga pengajaran dalam kita mengharungi kehidupan seharian sebagai seorang muslim. Jadi sambil-sambil menikmati keindahan alam ciptaan ALLAH...sudi-sudilah meluangkan masa melayari dan membacanya yer...sekurang-kurangnya kita sama-sama memperolehi sesuatu yang lebih bermakna di dunia dan bekalan di akhirat kelak.InsyaAllah. Akhir kata ~♥✿.¸¸.•´✿◕MARI JADI ORANG BAIK • ~♥✿.¸¸.•´✿◕ ◕JAGA IMAN ◕JAGA SOLAT◕JAGA AKHLAQ ◕TUTUPLAH AURAT ~♥✿Selamat menonton dan membaca~♥✿

IM 5SC GRADUATION DAY PERFORMANCE

Ahad, September 19, 2010

Raya ke empat dan seterusnya………

Malam tiga hari raya kami dah pulang semula ke Bukit Mahkota. 

Raya ke empat (Isnin 13 September) ke rumah busu Saadiah (adik bungsu emak) di Sentul.  Busu jamu makan mee goreng ,  nasi dengan gulai lemak cili api ikan. Kenyang …….

Raya kelima    (Selasa 14 September) selepas Maghrib beraya ke rumah jiran…Tini dan Iqbal.  Selepas solat Isyak, kami ke rumah kak Faridah. Kemudian kami ke rumah Kak Sally.  Peramah orangnya.  Kami dijamu dengan laksa dan pelbagai makanan lagi. Hampir pukul 12.00 malam baru pulang ke rumah.

Raya ke enam (Rabu 15 September) Iqbal dan Hani sekeluarga telah berkunjung ke rumah lebih kurang jam 12.30 tengah hari.  Kami jemput sekali makan tengahari…Kak Mai goreng Kwe Teow dan masak kari ikan mereh.

IMG_9667 IMG_9668                                  

IMG_9669 IMG_9670

IMG_9672 IMG_9674

IMG_9675 IMG_9673

Kunjungan daripada jiran tetangga (Ikbal dan Tini serta Hani sekeluarga)

Malam 15 September,  kami berkunjung pula ke rumah Hani, kemudian Hj. Rashid dan kak Gayah.  Belum habis lagi…kami jalan-jalan lagi dan terus ke rumah Kak Faridah ……Jumpalah pula kawan lama.  Rupa-rupanya kak Faridah tu kakak kawan kak Mai….seronok betullah jumpa kawan lama..kami sama-sama di MGHS dan tak jumpa lepas SPM 1984…lama dah tu….Lewat jugalah kami pulang malam tu….

Pada 16 september, 2010 kami sekeluarga ke rumah terbuka Pn. Mawardatul .  Kami tiba jam 3.30 petang, masih ramai lagi tetamu masa tu….Terima kasih mawar dan keluarga.  Dalam perjalan pulang ke rumah, adik ipar call nak beraya ke rumah.  Sempatlah balik tu kak Mai goreng kwe teow….dan kebetulan hari tu kak Mai masak nasi lemak…….sempatlah pulak ajak bershopping di KK.

Malamnya kami ke rumah Puan Sharifah Ibrahim…Kami dijamu dengan mee bandung dan juga sate perut.  Terima kasih kak pah…susah-susahjer.

Selepas ke rumah kak Pah kami menyerang rumah kak Noriah, jiran depan rumah…..kami dijamu dengan mee hoon goreng dan kwe teow goreng.  Dah kenyang pun makan juga…..maka tamatlah jalan-jalan raya di Bukit Mahkota.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makna Bacaan Dalam Solat

Kamus Bahasa Arab

English to Arabic to English Dictionary
Find word:
Exact Word / Starting Word Sub Word
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
www.SearchTruth.com

OMBAK RINDU

Jom skodeng

Majlis Graduasi Mrsm Slideshow: Maizah’s trip from Putrajaya, Selangor, Malaysia to Kampung Pondok Upih (near Georgetown, Pulau Penang) was created by TripAdvisor. See another Georgetown slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

MAJLIS GRADUASI NUR HADIRAH IZZATI

Hari Graduasi Dira Slideshow: Maizah’s trip to Bangi, Selangor, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Bangi slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.